10 Mart 2020 Salı

Neden bittim?


Merhaba dostlar, acı ama gerçeklerden devam ediyorum. Her şey ve her içinde bulunduğumuz durum insana bir şeyler katar. İnsanı geliştirir, yaşam biçimini etkiler, temeli ne olursa olsun her türlü etki eder. Çok eğlenceli insanlar hayata küsmedi mi? Ya da kötü olanlar iyiye kavuşmadı mı? İşte sorun burada başlıyor. Her ne olursak olalım acı şeyler, kavuş-ama-mak can yakıyor. Fırsatları kollayan birisi değilim ve çıkarımı düşünmem. Benim canımı acıtan şeyler işte tam da burada başlıyor.

Hayatımın en güzel çağlarında yüzü de gönlü de güzele vuruldum. Acı şeyleri anlatmak belki beni, belki de okuyanları üzecektir ama ben bunları söze dökemiyorum. Çok zorlanıyorum, eğiliyorum, bükülüyorum ama yapamıyorum. 

Yakıyorum bir dal sigara daha fayda vermiyor biliyorum. Elimden bir şey gelmiyor. Özlemimi anlatmaya çalışıyorum "gık" bile diyemiyorum. Vazgeçiyor muyum? Geçebilsem yine bunları yazıyor olmazdım sanırım.